Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


29 Aralık 2010 Çarşamba

MiM'ik (2)

Sevgili Miss Maria Maris'ten bir Mim'ik gelmiş bana, bende ona Wink ;) atarak hemen yazmayı uygun gördüm.

Konu;
Konumuz belli bir yaşa kadar gelip hala yapmadığımız 10 şey. Tabi herkes kendi yaşına göre düşünmeli.(20-30 kutusuna tik atarım anketlerde)

Hmm şey, böle düşününce pek bir şey gelmedi aklıma 10 tane.Bazıları komik olacak, bazıları dramatik, bazıları traji-komik, bazıları 'Öldür bence sen kendini' şeklinde.

1) Hiç karakolluk olmadım.


2) İnsanlara çok gider yaptım ama hiç bir kız kavgasına karışmadım.(Erkeklere saldırmışlığım vardır, hatta birinin dişini kırmıştım, sonra annemle, çocugun annesinden özür dilemeye gitmiştik)


3) Tek bir sevgililer günün'de bile yalnız olmadım.


4) 'Ben hiç aldatılmadım' diyecek kadar salak olmadım.


5) İstediğim fotografcılık, yazarlık kurslarına hiç gidemedim. Bunun yerine yazılım kurslarına gittim.(Sanki çok umrumdaymış, ve bir şey öğrenecekmişim gibi)


6)Aileme hiç yalan söylemedim(!) ( En zor durumlarda bile ablam gerçeği bildi.)


7) Çoğu insanın iddaa ettiği gibi, 3 harfli görmedim.


8) Bungee jumping ya da türevlerinden hiç yapmadım, yapmayacağım, yapmam da.


9) Döwme yaptıramadım, yaptıramayacağımda.( sağlık problemleri, alerji vs vs vs)


10) Hiç bir sevgilim, karşılık beklemeden benimle ilgili bir döwme yaptırmadı. O duyguyu hiç tatmadım. (Uktedir bu bende)

Maddeler bitti, tuh!

 MiM'ik:

5 yorum:

LimeLiMe dedi ki...

Bu sefer mimlere bir ekip çalışması yapılmış :)en kısa zamanda iadeyi ziyaret olacak inş.

Profösör dedi ki...

Mutlu olun inşallah. Bütün sevdiklerinle..

FiRSTe dedi ki...

umarım tanıdıgım tanımadıgım herkes için geçerli olur bu. Teşekkürler

deeptone dedi ki...

ya sen ne komik yazıyorsun. yine hepsine güldüm.
dövme, bungee, yazılım vb. :)

hiçbir 14 şubatta yalnız olmadın. vays nays :))

FiRSTe dedi ki...

:)) güldürünce mutlu olmak sanırım benim olayım :)
sende hep güzel yorumlar yazmışın ama
o yüzden gülüorum sanırım bende :)