Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


27 Aralık 2010 Pazartesi

Diledim


Hislerimi ayazlarda öldürdüm
Çığlıklarımı varoşlarda bıraktım
Bilincim hiç açılmasın istedim
Düşüncelerim katilim olduğunda

Kimse duymasın lutfen dedim
Kimse bulmasın sokaklarımı istedim
Kimse anmasın adımı diledim
Kimse sormasın harcadıklarımı

Ben ve bir küçük dünyam
Yalnızlığıyla dönsün dedim
Sessizliğiyle kavrulsun istedim
Korlarıyla yansın diledim

Rengi alacakaranlığımın
Sabah güneşine meze olsun
Notası gecelerimin
Ay'ın şarkısıyla dost olsun

Geleceğime yetişemesin geçmişim
Pembe kalsın lunaparkım
Yakalayamasın beni
Hayaleti atlıkarıncamın

2 yorum:

deeptone dedi ki...

ne güzel dilemişsin.

aslında yalnızlık güzeldir.
daha pembe kalırsın.
:)

FiRSTe dedi ki...

peki ya yalnızlığın siyahı?
Hep gülücükle bitince yorumların benimde yapasım gelio
hatta
:)