Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


26 Aralık 2010 Pazar

Haberiniz Olsun

Cümlelerim hoşunuza mi gidiyor? Ya da kendinizi mi bulduğunuzu sanıyorsunuz? Yazdığım satırlar bana bile yabancıyken, önce beni mi, kendinizi mi kandırıyorsunuz? Yoksa sadece iyi niyetli misiniz? Hadi canım.

Rüzgarım ben, dokunamazsınız öyle her istediğinizde. Ama hep en beklemediğiniz anda çarparım yüzünüze. Anca ben istersem.
Havadayım ben, havayım. Görünmez kimi kalabalıklarda. Ama bir konuşurumki, sustururum herkesi. Cevap veremezsiniz. Yapacağınız tek şey hak vermek olur. Üzülüyorum çaresizliğinize.

İçtiğiniz sudayım ben. Susayana kadar ne kadar hayati önem taşıdığımı anlayamazsınız. Yokluğum size koymaz, ihtiyaç anına kadar. İçmenize izin vermezsem kendimden, ölebilirsiniz bile. Yine de hoyratça harcarsınız beni.

Kendinizi ifade etmek istediğinizde, boş bir sayfa ve kalem olurum elinizde. Eğer izin vermezsem, benim istediklerimi yazmak zorunda kalırsınız. Kendinizi paylaşmanıza izin vermem, tek paylaştığınız benim söylediklerimin yankısı olur.

Uyumak istediğinizde bir yastıktan başka bir şey değilim üstelik. Ama aslında yastıksız uyumak ne kadar da zordur bilir misiniz? Hiç kafanızı tahtaya koyup uyumayı denediniz mi saatlerce? Ben denedim. Şefkatte barındırıyorum sizin için içimde yani. Sizin başınız sakın acımasın benim acımış olduğu kadar.

Bazen kavga etmek istersiniz birileriyle, ben orda olurum, bağırıp çağırıp bana rahatlayın, benden başkasını kırmayın diye. Çünkü kimse benim kadar affedici olamaz size karşı. Hemen bırakmayın kendinizi. Kinciyimdir de. Söylediğiniz her cümlenin, acısını çıkartmasını da bilirim. Üstelik sizin kelimelerinizle saldırırım size. Sonra üzülürsünüz. 'Daha önce hiç kimse kırmadı beni böyle' dersiniz. Kullandığım cümlelerin, size ait olduklarını anlamazsınız bile. Bu kadar da acınası olursunuz işte.

İçtiğiniz sigarayım ben, paketin sonuna ulaştığınızda saydığınız nefeslerdeyim. Oksijen kadar iyi de gelebilirim size, hasta edecek bir virüste olabilirim hücrelerinizde.

Bazen de bir öyleyim bir böyle.Kendime karşı bile. Anlayamazsınız. Anlamaya çalışmayın benim gel-gitlerimi. Bir an için gülüp, arkasından ağlayabilirim. Durdurmaya çalışmayın sakın kahkahalarımı ve gözyaşlarımı. Kendimden çıkartarım acısını sonra. Sizin saldırabilceğiniz bir ben bırakmam. Haberiniz olsun...

Hiç yorum yok: