Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


25 Kasım 2010 Perşembe

Yine Bir Sabah Yazısı

Evet evet suanda derse gitmem lazım ama genelde hocanın yarım saat geç gelmesini vicdani rahatlamam için kullanmaktayım suanda. Nitekim sabah sabah uyanmış olmama rağmen, yapmak istediğim tek şey bloglarda kaybolmak. Kimsede bulmasın beni falan filan. Hem kahvemde bitti. Bu demek oluyorki artık insan kılığımı giyip kendimi sokağa atmalıyım. Ama bu saatlerde hiç taksi olmuo burda, hem bide yağmur iiyice ulaşım problemi yaşatacak bana.Günüme bu şakayla başlayacağım.
Uzun zamandan beri normal insan saatinde yatıp kalkmıyordum. Saat 5 gibi bünyem bana yine bir şaka yapıp uyanacaktı fakat bilinçaltım çeşitli rüyalarla onu kandırmayı başardı bu sefer. Uyanmak zor olsada yinede bir insana yetmesi gereken saat kadar uyumuş bulundum. Gerçi bana yeten saat 12+ olmakla beraber, 5 gün o yataktan cıkmak istemiyorsamda kimse beni çıkartamaz.
Yazdığım ciddi, depresif, duygu yüklü yazılardan sonra biraz boş beleş saçmalamak istedim bu sabah.Aman dersede 1 saat geç giderim. Sanki bir şey öğrenecekmişim gibi. Bu derste genellikle gözlerimin yerçekimiyle olan kavgasını kazanmaya çalışıyorum çünkü. Ve tabiki sevgili hocacığım bu savaşı kolaylaştırmamakta. Bir de benden başka dinliyormuş gibi yapan insan olmadığı için, o hoca hep bana bakarak anlatmakta artık neyse derdi. Savaşıma birinci elden şahit olmakta yani. Ve evet bende utanmaktayım bu sırada.
Çeşitli sosyal ağlar olsun, saatimin inatçı alarmı olsun, bir şekilde uyandım kalktım o yataktan. Giyinmek için inanılmaz bir mücadele verdim. Nitekim 2 dolabımın, 1 komidinimin ağzına kadar dolu olmasına rağmen giyecek hiç bir şey bulamadım. Saçma sapan şeyler geçirdim üstüme. Şuanda kendimi hiç güzel hissetmiyorum bu nedenle. Hem daha insan kılığımada bürünemedim.En kısa zamanda alışveriş yapmam lazım. Hem alışveriş yaptığımın ertesi günlerinde, kaç parça aldığıma bağlı olarak, inanılmaz mutlu ve heycanlı kalkıorum yataktan. Hani sabah saat 5te ders olsa kalkıp giderim o derece. Ama gel görki alışveriş yapmaya zamanım pek yok bu aralar. Hani limitini dolduırduğum kredi kartımın bu konuyla hiç bir alakası yok. Yine nası doldu anlamadım. Üstelik alışverişte yapmadım bu ay.. OOHH shiit demek istiyorum tam su noktada. Ama demeyeceğim. Küfür yakışmıyormuş benim ağzıma; says the boyfriend.
Dün bir arkadaşımla buluştum. Hani alışveriş yapmaya zamanım yoktu güya arkadaşla buluşmaya varmış diyeceksiniz. Demeyin. Nitekim 2 aydan beri görüşmeye çalışıyorduk kendisiyle. O mezun oldu 2 sene önce falan.olması gereken zamanda. Şimdi çalışıyor falan ama o da iş hayatını dert edinmiş kendine. Bitmeyen ücretsiz mesai saatleri falan. Ondaki mantalite şu 'Ben öyle kariyer insanı diilim, benim tek derdim normal saatlerde çalışıyım paramı alıyım, alışveriş yapiim, istemiyorum böle boş beleşe saat kavramı olmadan çalışmak'.
Sevdiğim bir arkadaşım ve aslında ne kadar kafası düzgün çalışan bir insan olduğunu bilmiyor olsam şuanda inanılmaz dalga geçerdim kendisiyle. Böyle düşünmeye başlayan insan daha mezun olmadan çalışmaya başlayıp, ideallerinin peşinden koşmaya pek bi hevesli olan bir arkadaştı üstelik. 'Kanka sen bile öyleyken, bu hale geldiysen, benim bunalımlarım neden sana batmakta' diyecektim. Demedim. Sustum. İki üç sarışınlık yaptım nitekim.

Neyse, daha bıraksalar çok saçmalarım ama madem uyandım bari 2. saate yetişiyim. Vicdanımı daha fazla oyalayamıorum. Şimdi çok alakasız olacak ama bu boş beleş yazıyı, yine aldığım ciddi kararlardan biriyle kapatmak istiyorum.
Ben artık pozitif enerjiyi arkadaş edinme kararı aldım.Daha çok olmadı ama dünden beri içimde böyle bir umut, mutluluk, kafamda bazı şeyleri çözdüğüm için bir rahatlama falan. Umarım bu şevkim hiç kaybolmaz. Ne yapmamız gerekiyorsa yapıcaz. Asla vazgeçmeyeceğiz. Bir gün bitecek nasılsa.Ve inanıyorumki; Herşeye rağmen hayat çok güzel ve giderek güzelleşecek.


Umuyorum ki yani. Hayır Hayır Evren sana sesleniyorum. BİTECEK dedim. Evrene mesaj gönderme olayını abartıp, biraz iş kiyafeti mi gidip alsam. Hani hiç bi masrafım yokmuş gibi bide onu mu denesem.

Hiç yorum yok: