Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


30 Aralık 2009 Çarşamba

Sıkılmadın mı hala?

Kotu bir haber aldım sandım az önce..Koydu az biraz..Sonra farkettimki aslında o kadarda kötü bir haber degilmiş..Yine etkilenmemişim aslında..Buyudukçe duygular köreliyor mu acaba?..2 sarkı dinledim geldim kendime..2 sarkıya bakar olayım..Toplasan toplasan 9 dakika..Sonra yine koyacak tabi..Sonra yine gececek..Kalmayacak..Ne o anda oldugum kadar üzgün olacagım bir daha, ne de şimdiki kadar mutlu..Sonra başka birisi gelecek aklıma belki o 3 sarkı tutar ama o da gececek..

Beni en cok sinirlendiren sewmeyen insanlar degil de, önündeki aşkı yada mutlulugu göremeyenler..Sewmiyorsan nedenin vardır ama görmüyorsan vasıfsızsındır mutlulukta..Etkisiz elemansındır..Olmayacaksa 'OLmayacak' dersin..'Ben seni sewmeyecegim kardeşim'..Biter orda..Bitmese bile farkındalık vardır tam ortanızda..Bazen o bile yeter..

Bir insan nasıl bu kadar kör olur? Nasıl görmez..Görüyorsa nasıl susar? Nasıl birşey yokmuş gibi davranır?..Anlamıyorum bu insanları..Aslında anlamakta umrumda degil acıkcası..Kafamı yormuyorum kimseye..Yalnızca acınası geliyor insanların vurdumduymazlıgı..Uyanın uyanında kendinize bir gelin..Hayat sadece sizin yaşadıklarınızdan ibaret degil..Cevrenize bir bakın..Sizden başkalarıda vardır belki..Sizi seven, belki nefret eden, sinir olan, bir gülüşünüze dünyaları yakacak olanlarda vardır.. Bir bakışınızla içi titreyecek olanlarda vardır..

Paylaşmak varken kendini, kendine saklamak..
Kalbinde tek basına olmaktan sıkılmadın mı hala?

Hiç yorum yok: