Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


31 Aralık 2009 Perşembe

AH BE ABİ

39 saat 19 dk. oldu uyumayalı ama hala yorgun degilimki ben..Cem Yılmaz var arka fonda, yanımda arkadaslarım..What the fuck is going on?? dedi Cem Yılmaz..ahaha yarılanzı...Sacma basladı bu yazı..Sacma gidecek..Sacmalayacak..Saglam bisiler beklemeyin..Hatta okumayın bence...

Rahat mı gorunuyorum ordan bakınca..Yanımda fazla yuklem yok..Özne var ama cumle kuramıyorum..ahahahaha..Ay cok eglenceli..

Haaa duydun mu onu? Hayır be oglum..Hindistan dedim sonra sen uyudun...
Cem Bey zenci yarım kaldı..Onu bulamayanda var dedim sus...Sırıksız sırıkla atlayan gordum..Hepsini CEM YILMAZ dio..Benle alakası yok..Ben gülüyorum sadece bazen anlamasamda gülüyorum..

Askerlik basladı simdi..Anlatıo Cem'cim...ahahahahah..

Sırf erkekten olusan bi topluluktan 1.5 sene geciriosun..Geciriyormusun..Ben yasamadım..Anlatıyor Cem'cim dinliyorum..

Para-çokomeeellllll-------Al be oglummm...

Yedek subay..Kimin yedegiydin??...ahahahahha Yedek..Hani Yedekte bekliyor..

Hindistana gittim böyle bi meditasyon modeli görmedim..Kimsede demiyor ki 'Aga bu nedir?'..
İzlenen sey 4 saniye..400 adamın birbirine koyması 40 dakika..ahahhahaha..Sıkıyodun demin noldu??? ahahaha

6BİN kişi var Onbasıyım ama hangi 10'dan yükümlüyüm bilmiyorum..ahaha
Orgeneral beni çağırmış..Alkolluyum..Albayla Tuggeneral Korgeneral..ay yetisemedim..
Moduller kopuyor iste gitgide..Bi pırpırım var o dayanamadı düştü..Feee---saaa
Altın varaklı kapı
Beni hatırladın mı??
Yok bu hikaye o degil..
Yıldız dedigin yuzbası o..Butun galaxy o..Arada goktası düsüo..Tutarsan kendine....icine dogru s.cmak orda yasadım ben..Anti-militarist misin sen? 20cm var aranda komutanla...Anlat hadi ordan...
Vatan millet sakarya...Helikoptere gerek yok ben kendim giderim..

18 ay turuncu herif...
Bak bu Cem Yılmaz..S.ktir lan!!
Altında yatıorum p.zevenk..Cık ben yatiyim ustte..
Bak bana evladım die hitap etme..Bak dedim elim çok agırdır..Böle bi ışık oluştu...
Ben hiç görmedem dayak mesela askerde..Çok hızlı cereyan etti..Göremedim..ahahahaha

Dedi senin askeri sartılarını dediiii
NAsı içkiliyimmmm
dedim 'Sive Sive.'..Evde kürkümle geziyorummmmm
Kafa gitti..Ben o muyum bu muyum?? Kayış koptu..

Ay tamam tamam yeter...
Finallerin bitmesi eglenceli başladı..İice s.ctık bari sıvıyım dedim..
Sacmalayacak bu yazı dedim..Okuma dedim..Uyarmadım degil..Sen kasındın.. Vallahi uyardımmmm :))))

Hiç yorum yok: