Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


29 Aralık 2009 Salı

Sabahlar..

Sabah kalktıgımda cok zorlanıyorum..Once dus mu alsam yoksa önce kahve+sigara mı yapsam..yada bunlardan once kahvaltı..Karar veremiorum..Kararsız kalmak zor zanaat..Oysaki uyandıgımda her sey net olsa kafamda gunler ne kadar kolay baslardı..Bide hepsi oyle birbirinden farklı eylemlerki aynı anda yapılmıolar..Dustayken kahve+sigara olmuo, kahvaltı kısmını eklemiorum bile..Hep yasıorum ben bole celiskileri ama gozumu actıgım anda bu paradoksu yasamak cok yoruo beni..Yorgun uyanıorum..He bide eger yine hareketli ruyalar gorduysem bi sure onlarında etkisindende cıkamıorum..Aptal gibi homur homur dolanıorum evde..Annemle karsılasıoruz..Hemen konusmaya baslıo..Hic durmuo butun anne modelleri gibi..Butun anneler aynı..Babalar yine daha cesit cesit olabilio, ama anneler öle diil..Suratımı gorunce duruo annem bi sasırıo..'Daha yeni uyandın nedir bu aksilik' die soruo..'Dur' diorum anne 'Dur' 'cok zor bi karar almam lazım'..
Allahtan beni uyandırmıo artık sabahları..O konuda anlaştık yıllar once..Hoş olmuo cünkü..Birisi uyandırınca dahada agresif oluorum..Artık sabahları sadece telefonumdaki calar saatle kavga ediorum..

Sabahları eglenceli uyanan insanlara cok imreniyorum bazen..23 senelik omrumde 1 yada 2dir öle uyandıgım..'Heralde onların kendilerince rituelleri yok' diorum sabah kalktıklarında yapmadan mutlu olamadıkları..Karar vermek zorunda diiller 'once hangisi' die..Gelişine yasıolar butun bir gunu..Bi sarkıda geçiodu hatırlamıorum simdi..Hatırlamayada calışmıorum aslında 'Gelsin hayat, oldugu gibi gelsin' demiş sarkı -artık kim yazdıysa-..Cok sacma buluorum..Gelmesin hayat oldugu gibi..Ben sekillendiriyim..Soz sahibi ben olmalıyım gelicek olan hayatta..Oldugu gibi kalmasın..Hep degissin hic durmasın..
Dun neydi bugun ne oldu mesela..Bisi degismemis gibi duruo..Sevmiorum bu dusunceyi..Dunde kalktıgımda 'kahve+sigara mı? dus mu? yoksa kahvaltı mı?' die düsünmüstüm..Her gun aynı baslamazki ama..Bi kere karar verebilsem aslında hep ole devam etcek gerci ben yine yaptıgım sıralamadan sıkılırım zamanla..Hayattaki diger etkenlerden sıkıldıgım gibi..Bazen diorum bi kedi-köpek bisimi alsam..O canlı yaratıgı mı uyandırsa beni? Ama yine karar veremiorum..Kedi yada Köpek..hmm yine zor bi soru oldu..Kendime hic acımıorum..Hep sorular yoneltiorum..Her soruyu olabildigince zorlastırıorum..Aman yanlışlıkla karar veririm falan..Aslında en cok ben kendim olarak yoruorum kendimi..Deli miyim neyim?..Hadi hayırlısı..

Bu arada yazı yazarken sigara yakmışım..Tribe girdim heralde..bunu kahve takip eder bence..sora duş..sorada bişiler yerim artık..EEhh napalım bugunde bole olsun bari..

Hiç yorum yok: