Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


29 Ocak 2010 Cuma

Rahat ol

Bir hayalden yola cikarak yazmaya baslasam nerde durmam gerektigini anlayabilir miyim?..Unutur gibi oldum durulması gereken yeri..Sonra hatırladım rüyalarımda..Durdum daha fazlasından korkarak..Yinede sarıldım..Kaçmana gerek yok..

Cunku mutluyum yanında..Huzurluyum..Neden'ini bende bilmiyorum tıpkı senin gibi..Daha kendi sorularimi bilemezken, senin cevaplarına ulaşmaya calışır buldum kendimi..Zamansız, sabırsız..Kitlemek ya da darlamak içinde degil üstelik..Oda nedensiz..Ama eger bir insana 'Sen bunu elde edemezsin' dersen, o kendine daha ne istediğini sormadan, butun mantıgını bi kenara bırakıp zorlar butun sınırları..Gereksiz..Anlamsız..Sonra kendi de sasırır hatta 'Neden mutlu oldugum anları bozuyorum' diyerek..Mutluyum böylede..Yetiyorda aslında şimdilik..Sonrasını bilemem..Soz veremem incinmeyecegime..Ne olursak olalım..Ne yaparsak yapalım..Ama korkma buldum nerde durmam gerektigini..Rahat ol..Sıkıntı yok..Böyle devam etsekte fazlasına ulaşamadan, aslında kaybetmemeyi göze alıyoruz birbirimizi belkide..Sıfatlar degişsin yada degişmesin..Biz buyuz..Bu kadariz..Ama yinede cok güzeliz..Sen daha farkında degilsin ama o verdiğimiz örnekler değiliz biz..Olmayacagız..Aslında benzerimiz yok bizim..Görmek istersen farkedeceksin..

Fazla ifade etsemde kendimi zaman zaman, hatta yanlış cümleler kullansamda, kaçma..Daha duygusalım bazen..Sonra mantıgım konusur tekrardan..

Yani Rahat ol..Sıkıntı yok..

Hiç yorum yok: