Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


5 Ocak 2010 Salı

Bozdum dengesini dunyanın

Uzagındayım dunyanın ben buaralar..Uzagındayım insanların..Ya ben yanlış yerde dogmusum, yaptıklarım fazla geliyor insanlara 'AAA kıza bak' diyorlar, ya da hepsi fazla normal, fazla ikiyüzlü..

Rezilim belkide ben...Ölümüne rezil..Yinede üstünüm birçoklarından..Beni hatalarımla kabul edebilenler var yanımda..Yanımda olmayanlar konuşmakta rastgele..Sanki hakları varmıs gibi yargılamaya..Oldugum gibi davranıyorum..Oldugum gibi kabul ediyorum kendimi..İnsana ait hatalarımı oldugu gibi kabul ediyorum..

Ne karşı gelebiliyorum insanların ikiyüzlülüğüne, ne de uyum saglayabiliyorum..Fazla normale gelemiyorum..Deli olacak yasadıgın hayat..İz bırakacaksın..Uyumlu olmayacaksın hayatla..Dengesiz olacaksın..Hayatın dengesini sen bozacaksın..Bırakacaksın seni tutan degerleri..Kendi dogruların olacak..Kötü hissetsende kendini, bazen desende 'COk abarttım bu sefer' üzülmeyeceksin, yargılanmaktan korkmayacaksın..En azından kendin olacaksın..Kendin oldugunu bileceksin..Bazen yanlış ifade edeceksin kendini..Yanlışlarından yola cıkarak yargılayacak insanlar seni..Dogruları hatırlamaz kimse zaten..Seni ele geçirmelerine izin vermeyeceksin yinede..

Egleneceksen sınırın olmayacak eglencede..Sapık gibi egleneceksin..'Allah kahretsin' desende sen olacaksın pişman olan, eger hissediyorsan pismanlık..Senden baska kimsenin sölediklerini takmayacaksın..

Üzüleceksen korkmayacaksın ucurumlardan asagı düşmeye..Sınırlarda dolaşacaksın hep.. Ayagın takılıp tökezlesende hatta düşüp paramparça olsanda..Nasılsa toparlanacaksın..Sonunda kendin oldugunu bilirsen koymayacak basit insanların basit yorumları..Basitlikler ele gecirmeyecek seni..

Sinirleneceksen tutmayacaksın içinde sinirini..Seni yawas yawas zehirlemesine izin vermeyeceksin..Cıkartacaksın icinden..Gerekirse zarar vereceksin kendine yada digerlerine..

Konusacak insanlar..Sen ne yapsan konusacaklar..Asla yetmeyecek ne kadar dogru oldugun..Hep yargılayacaklar..İzin verirsen hep yoracaklar..İzin vermeyeceksin..

İzin verirsen degisen sen olacaksın..Neden bunu kendine yapasın??..Ben, beni değiştirmelerine izin vermemeyi seciyorum..Darısı sizlerin basına..

1 yorum:

böcek dedi ki...

Egoistliğin manası yok... Kişiler yörüngesindeki insaları biraz fazla çekse kendine çarptırır, hem kendisine hem ona zarar verir. Yada biraz az çekse karşısındaki merkez kaç kuvvetinden kurtulup kendini secrifice etmek zorunda kalır. Başka soğuk bedenlerde ve başka korkak ruhlarda.
Ama bunların her ikisindede avucuna dökülen gözyaşlarından başka bir şey kalmaz. Sırf bu yüzdendir ki bu iki yüzlülük. Dengedir. Gerekliliktir.Gerçeklilik...
Hani sevgilinle kavga ettiğinde; haklı olduğunu düşünmene rağmen üzülmemek için gidip özürdilersin ya... Hele özür diledikten sonra ki, o an içine gelen huzur vardır ya... sonrasında sevgilinde hatasını anlayıp "Yo yo hatalı olan bendim" dediğinde ki verdiği mutluluk vardır ya... İşte bu çok değerlidir ama; hala suçlu olanın sen değil onun olduğunu düşünürsün. Sen 2 yüzlüsündür ama bu dengedir. Gerekliliktir.Gerçeklilik...
.
Sevgi/Aşk/Dostluk bedava
Özür dilemek bedava
Sımmm sıkı sarılmak bedava
ama
İhtiyacın olduğunda yanında birilerinin olabilmesi paha biçilemez.
.
(:Gerçi ben canım sıkkın olduğumda yalnız kalmayı tercih ediorum ama neyse.Belki de etrafımda çok insan olduğu içindir:)
.
Hem o değersiz insanlardır seni mutlu eden.O basit, o normal dediklerin.Onları yörüngende tutacaksın ki, onlara bakıp kendi değerini anlıyacaksın.onlarsız sen bir hiç sin ki... zaten hayatından çıkaramassın hepsini...
.
Ama sakın bu sözlerime aldanıp herkesi kendine çekme... Şöylede bir gerçek var ki "Ne kadar az insan; o kadar çok mutluluk".
Kafan karıştı di mi? İşte buda cesaret ve aptallık / ölümle bayılmak / hatta bir kızlık zarı kadar ince bir çizgidir. Hatta bu dengedir. Gerekliliktir. Gerçeklilik...