Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


8 Ocak 2010 Cuma

Hosgeldin kendim!!

Guldurmeceler, eglenmeceler arasında kaldım ben bu aralar..KOnuşmuyorum ciddiyetten..Paylaşmıyorum kimseyle derinden..Zaten anlatsam anlarlar mı?..Kafa yorarlar mı cümlelerime?..Boyle olunca daha bir vukuatsız geciyor hayat..Düşünmeyince daha az isyan ediyor insan..Galiba diger insanlar bu yüzden bu kadar düsünmemeye odaklamışlar kendilerini..Demekki kolay oldugu için boş ve mantıksız kalmayı seviyorlar..Ne kadar anlamlı tartışılır..Ben yeni keşfettim bu hileyi hayata karşı, ama daha ne kadar devam edebilirim bilmiyorum..Fazla surmez bende bu durum..

Anladımki düşünmemek insanda degisik bi kafa yapıyor..Oda güzel..Ama hayat bana öylede geçmez..Değişik triplerdeyim bu aralar..Bu da gecer..Baska kimliklerin arkasına saklanmak yeni görüşler kazandırıyor insan karakterine ama bundanda sıkılırım zamanla..Kendime donerim sonra..Düşünmemeye ragmen daha tecrubeli daha akıllı daha mantıklı olarak..Kendim olarak kendimlede mutlu olurum..Hatta hoşgeldin derim kendime..

'Hoşgeldin kendim..Bende seni bekliyordum.'

1 yorum:

böcek dedi ki...

Ben İçindeki Ses! Beni Çıkar Burdan!!! Fazla Gelirim Sana...