Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


6 Ocak 2011 Perşembe

Satır Satır

Bir sessiz gece, bir kaç sigara
Belki bir kaç benliğim odada
Sigaram yanarken, üşüyen benliklerim
Bir kaç kelime, tek cümle
Benim yatagımda uyuyan arkadaşlar 
Açılmamış bir kitap, Onlarca sayfa
Sönmüş bir balon, uçmayı bırakmış
Bir telefon, bir mesaj
Yine duygular



  Açık balkon kapısı, havalanan bir perde,
Uçurtmalar yerine.
Karanlığın uğultusu
Artık konuşmayan bir rüzgar
Bir orkide beni dinleyen
Ve bir biblo karşımda
Beyaz, saf
Sanki benim gibi
Öldürülmüş bir duruluk
Açık bilgisayarlar etrafta
Şarjları bitik
Tıpkı biz insanlar gibi
Gelmeyen uyku,kaçak oyunlar
Bakışlar bile kaçamak
Dökülmüş bir oje,boya kokusu
Yoksa gecenin kokusu mu bu içime çektiğim
Anlamsız satırlar
Uzayıp giden, durmayan
Gittikçe belirsizleşen

Fotograflar beyazlaşan
Bir duman etrafta
Cigerlerimde
Ve belkide zihnimin tam içinde
Bilincimle dans eden
Bir kaç tane kül
Halının üstünde
Ve portakallar masada
Beyazlaşan fotograflara renk katmak için
Tekrar şekilden şekile giren duman
Akmayan yaşlar
Gülüşlerle saklanan
Düşen bir kaç kirpik, dilek tuttugumuz
Kurulan hayaller, gerçekleşmeyen
Hoşçakal diyecek dudaklar
Acımasız Geceye
Elbet doğacak olan Güneş
Temizleyecek Geceyi


2 yorum:

Hero of Darkroom dedi ki...

"Düşen bir kaç kirpik, dilek tuttugumuz"

herşey bi başka güzel olmuş.. Ama resimlerle yazının uyumu daha bir karanlık katmış yazıya..

FiRSTe dedi ki...

yazılar mı sadece karanlık yoksa ruhumuz mu?
Ya da yalnızca anlık gelgitler mi?
Tesekkur ettim :)