Bana uyacak bir marilyn monroe resmi yok! Yettiği kadar


5 Ocak 2011 Çarşamba

MiM'ik (3)

Evet Sevgili Hero mim'ikleyivermiş beni. Hemen yazalım ayıp olmasın dimi kankitler?

Mim konusu, kendimizi daha iyi tanıtmamız sanırım takipçilerimize, ben onu anladım ama yanlışta anlamış olabilirim tabi, zira sarışınım ( evet sarışın esprilerini bende yapıorum, pek hoşlanmıorum biri bana yapınca 'Ayk amele misin abeci büyü artık' diorum)
(Abeci Bkz: Apaçi)
Neyse noluodu burda ya, ha tamam;

1-) Kaç yaşındasınız ?


Akıl yaşı mı beden yaşı mı? Çok karışık bi soru bu. Hmmm demiştim daha önceden anketlerde 20-30 kutucugunu işaretliorum diye. Daha da spesifik bi cevap vermem. Hem hani yaş sormak ayıptı. Alla alla ya!

2-)İsminizin son harfi ne ?

E işte. FirstE! Bu da soru mu şimdi.

3-)En sevdiğiniz renk ?

Sanırım mavi, yeşilde olabilir, belki beyaz. Kırmızı ruj severim ama kırmızı giymeyi sevmem. Sarı da ara ara iidir. Turuncu var sonra onu da severim. Ben parlak simli simli şeyleri çok severim ayrıca, renk farketmez. Simli bişi göriim hemen almak isterim, o tarafa çekilirim. İlla benim olacak, balık mıyım neyim? Yok nan ben İkizlerim. Durun sorular karıştı.

4-)Kilonuz kaç ?

Gerçek kilomuz mu, hayal ettiğimiz kiloyu mu sölicez? Yok olmaz yapamıcam bunu neyse 3-4 sene önce 45 kiloydum ben. Her gun 1 saat yüzüp üstüne 3 saat falan spor salonuna giderdim. Tatlı fastfood yemezdim. Canım tatlı isteyince nesfit meyveli yerdim. Amacım 42 kiloydu. Ama 43-44 civarlarında artık bayılmaya başlayınca bıraktım rejimi. He bu spor+rejim dönemi 1.5 sene falan sürdü. Sonra içmeye başladım her daim. Kilo aldım. Şimdide spor yapıorum ama alkolden alınan kilo bence verilebilemez!
Neyse bunları okuyunca soruyu unutmuşunuzdur, ben diğerine geçiim.

5-)Boyunuz kaç?

1.62. evet kısa bi insan olabilirim. Ama utanmıorum. Allahtan topuklu ayakkabı giymeyi çok seviorum. Hem uzun boylu olsam nolucak, o topukluları giyince dana kadar olucam. İnsanlar 'Yukarda hava nası?' esprisini yapıcak falan. İyiyim ben böle minik boyla.

6-)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz ?

2. ve sonuncu. Evet şımarık, evet tekne kazıntısı. Bi problem mi var gardaş?

7-)En sevdiğiniz şarkı ?

Hmmm, çok zor cevaplayamıcam. Her gün değişio, her saniye de olabilir. Dedim ya ikizlerim ben.

8-)Sigara kullanıyor musunuz ?

Evet kullanıorum. Yasağa rağmen odamda da içiorum. Çatlayın patlayın. Ve evet ayrıca astımımda var. Küçükkene 5-6 sene aşı+ilaç tedavisi gördüm. Annemin bana içirdiği ve yedirdiği besin bileşimlerinden bahsetmicem bile. Ama artık öle sigara içince krize girmiorum. Çok abartınca oluo. Her gün bi paket bitince 1 hafta sonra başlıo ciğerlerim ağrımaya. Ve evet geçen sene hastaneye de yatmıştım. Annem doktora: 'Grip oldu heralde bizim kız' şeklinde yaklaşmıştı. Doktor ciğerlerimi dinledikten sonra dehşetle anneme bakmıştı. 'Hemen oda ayarlayın serum bağlayın buraya' şeklinde gelişmişti hikayenin devamı. (Çok geyik yapasım varmış benim)

 9-) Alkol ? 


Nasıl? Kim alkol? Neden bahsediosun? He alkoolll. Bilmem bi var bi yok.
(Yersen! :PpP)


10-)Sizce sarışın mı esmer mi ?

Kız için mi erkek için mi? Şimdi bana sorarsan sarışın derim. Ama esmerinde gideri var. Kumralda kabulum. Kızıl var sonra. Bide albino olmakta var. Ne diorum nan ben? İyice b.kunu cıkartım.
Uppsss kötü laf konuştum, ağzıma biber.

11) Çayı bardağından mı içersiniz, çay fincanından mı?

Hmmm büyük çay bardağından diip çalıyorum birinin cevabından. Olsun. Klasik çay bardağı hemen bitio. Gidip tekrar koymam gerekio. Yada garsona türlü şaklabanlıklar yapmam gerekio. EN kocamanından çay fincanı iidir. Ama bardak şeffaf olacak. Rengini görücem o çayın. İnsanlarda seffaf olmalı hem bence.



hihihohohihihiekikeiekei

MiM'iklenenler;


6 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

blogumda bir ödülün var :)))

FiRSTe dedi ki...

hiiiiiii ilk ödülüm ilkkkk çok heycanlandımm

deepblueeagle dedi ki...

:)))) ne şeker yanıtlar :)))

ismin hiç anlaşılmıyor. :))

FiRSTe dedi ki...

anlaşılmaz tabi ;)

francesca mckennitt dedi ki...

Kilo sorusunu herkes geçiştirmiş ya :)

FiRSTe dedi ki...

ahahahha dogru diosun :) geçiştirilir tabi çok acımasız bi soru